Alla inlägg den 6 maj 2011

Av madeleine holgersson - 6 maj 2011 16:59

okej så där nu är jag här nu ska jag berätta om min underbara dag först så vaknade jag och kl'ädde på mig sen så åt jag frukost började 8:20 med språk val på engelskan jag har engelska så tittaDE vi på en BARNFILM jag fick panik så men sen hade vi idrott sen så fick min klass vänta i typ en timme först innan vi fick äta fy va GOOOOD mat det var sen så hämtade två bussar oss sexor för att vi skulle på en musikal QUEENALICE hete den det var queen låtar men speleriet var Alice i underlandet den var bra den höll bra händelser bra låtar we are champions we will rock u ja sen många många fler det var min dag vi slutade halv två det ägde min rumpa sov när vi tittade på musikalen AJ menmen ska hjälpa till med tacosen och ÄNTLIGEN FREEEEEEEDDAAAAAAAGGG LYCKA TILL ALLA MINA BLOGGARE PUSS OCH KRAM FRÅN LILLA LILLA MIG TACK OCH HEJ LEVERPASTEJ MINA SMÅ OCH STORA BLOGGARE JAG BEHÖVER FLER TITTARE PÅ MIN BLOGG SÅ TITTA TITTA OCH LÄS MINA DAGAR KOMPISAR MODE OCH MYCKET MYCKET MER HERRÅ

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards