Alla inlägg under april 2011

OMG

Av madeleine holgersson - 26 april 2011 16:51

jag vet att det är tråkigt ensam men jag träffade min älskling justin bieber så var det han kom till mitt hus och vi snacka om saker så han sa att han gjorde slut mitt framför selena gomez så kom till mig och se vad jagoch han ska ge er vi älskar hjälpa andra folk som har  det svårt så hejdå och glöm aldrig dom som har det svårt pricis nu lycka till

OMG

Av madeleine holgersson - 26 april 2011 16:51

jag vet att det är tråkigt ensam men jag träffade min älskling justin bieber så var det han kom till mitt hus och vi snacka om saker så han sa att han gjorde slut mitt framför selena gomez så kom till mig och se vad jagoch han ska ge er vi älskar hjälpa andra folk som har  det svårt så hejdå och glöm aldrig dom som har det svårt pricis nu lycka till

Av madeleine holgersson - 26 april 2011 12:14

hejhejhallå mina söta bloggare jag ät sjuk ont i halsen    så jag fick stanna hemma från skolan har nyss varit PÅÅSKLOOV skönt att va hemma men ska blogga lite senare ocj krya på mig tills imorgon vi ses från eran lilla söta blogare   

Av madeleine holgersson - 21 april 2011 17:25

hejhej mina bloggare      min dag har sett ut så här jag vaknade upp kl 9:00 och åt frukost sen så cyklade jag lite i ett linnklänning och svarta tight sen åt vi pasta och köttfärssås MMUUUUUUUUUUMMMMSSSSS sen så stack jag ut till kompisar och va med dom ett tag sen skulle vi till mina småsyrrors kompisar och fika sen sitter jag här och skriver till middag ska vi äta hamburgare det kommer bli smaskens det var min lilla dag hoppas att ni ska fortsätta titta på min blogg ha det så bra //en av era bästa bloggare

Av madeleine holgersson - 20 april 2011 19:47

hejhej mina bloggare nu ska jag berätta min dag först så vaknade jag upp tidigt tidigt sen frukost sen ut och sola lite sen så cyklade jag det var kul sen kom mamma och pappa hem från jobbet sen så tog vi en cykeltur igen och nu sitter mamma i tandläkarstolen igen nu så bloggar jag sen ska jag väll äta lite popcorn sen är det nog daxs att lägga sig men jag ska titta på GLEE idag kl 20:00 på kanal 11 från lilla sööta mig

Av madeleine holgersson - 19 april 2011 14:09

hejhej alla bloggare för lilla mig är det första gången jag bloggar menmne hoppas att det är många som kommer titta och slka titta


Av madeleine holgersson - 19 april 2011 14:00

hejhej alla bloggare mitt marsvin sara har dött      så men kommer ha det tungt nu och lycka till alla som har ett dött djur jag vet hur det känns nu

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards